Funkcjonalności

Funkcjonalności

 

Aby najlepiej przedstawić pełny zakres możliwości Edito CMS wyróżniamy jego 4 główne filary, na których się opiera. Są one również podstawą efektywnej pracy użytkowników tego systemu.

 

Każdy z tych elementów zawiera funkcje użyteczne, z punktu widzenia prowadzenia sklepów internetowych, portali informacyjnych, blogów firmowych, systemów e-learnigowych, czy komunikacyjnych. Tymi 4 głównymi kategoriami są:

  1. Administracja.
  2. Struktura serwisu.
  3. Marketing.
  4. Sklep.

Administracja

Administracja to centrum do zarządzania portalem. Służy m.in. do zarządzania kontami zarejestrowanych użytkowników Twojego serwisu internetowego. Za pośrednictwem tego działu możliwe jest również integrowanie z innymi serwisami, czy tworzenie w obrębie platformy stref z ograniczonym dostępem, które wymagają logowania i jednocześnie monitorują aktywności użytkowników. To pozwala na pełną kontrolę Twoich zasobów.

 

Jednak jedną z ważniejszych funkcji Edito jest możliwość konfiguracji serwisu przez administratora, według jego własnych potrzeb. Edito CMS daje m.in. następujące możliwości konfiguracji projektu:

  • zdefiniowanie globalne metatagów (wykorzystywane wszędzie tam, gdzie nie zostaną zdefiniowane przez redaktora dla poszczególnych kategorii/podstron);
  • wstawienie skryptów statystyk;
  • wybranie mechanizmu obsługi poczty wychodzącej z serwisu (SMTP, serwer pocztowy, wbudowaną funkcję php);
  • określenie nadawcy wysyłanych wiadomości;
  • wstawienie znaku wodnego umieszczanego automatycznie na zdjęciach dodawanych do serwisu.
  • możliwość zablokowania całego serwisu i zdefiniowania treści wiadomości wyświetlanej użytkownikom, jako powód tego stanu rzeczy.

 

Szczegółowe informacje o panelu

Administracja

Struktura serwisu

Warto podkreślić, że korzystanie z tego modułu nie wymaga znajomości języka HTML. Do obsługi wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera, aby zbudować funkcjonalny serwis internetowy na najwyższym poziomie oraz dostosowany do potrzeb i wymagań własnych oraz specyfiki branży.

Co więcej, z poziomu modułu zarządzania kategoriami strona może być optymalizowana pod kątem pozycjonowania (SEO), dzięki możliwości zdefiniowania dla każdej tworzonej kategorii własnych znaczników META (tytuł, słowa kluczowe, opis). Możliwe jest to również  poprzez opcję tworzenia przyjaznych linków i tytułu strony.

Edycja czy budowanie struktury serwisu jest tym skuteczniejsze i łatwiejsze dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika. 

 

Jak dokładnie wyglądają funkcjonalności z tej kategorii?

Opis Struktury serwisu

 

Marketing

Obejmuje wszelkie narzędzia, służące do promowania portalu. Umożliwia m.in. pracę z banerami na stronie, które generują spory ruch na portalach. Zawiera również elementy ułatwiające zarządzanie subskrypcjami.

 

Oferuje również dostęp do szczegółowych statystyk. Przedstawiających najważniejsze parametry z punktu widzenia marketingu. Dzięki temu administrator otrzymuje wiarygodne informacje, na podstawie których dowiaduje się jakie działania są najskuteczniejsze w przypadku jego strony czy branży w jakiej prowadzi portal.

A to wszystko to dopiero początek. Możliwości w obrębie tej kategorii jest znacznie więcej.

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje

Marketing z Edito

 

Sklep

Jedna z najobszerniejszych kategorii. Oferuje kompleks narzędzi potrzebnych do prowadzenia sklepu internetowego. Umożliwia zarządzanie:

  • produktami,
  • kategoriami,
  • kolekcjami,
  • atrybutami,
  • cechami,
  • zamówieniami,
  • rabatami,
  • walutami,
  • dostawami,
  • itd.

 

Jak widać lista jest długa, chociaż to nie jest jeszcze jej pełna wersja. Narzędzia w obrębie kategorii Sklep pozwalają na indywidualną konfigurację niemal wszystkich parametrów. Dzięki temu bez względu na rodzaj branży, czy oferowanych produktów i usług, Twój e-sklep będzie właściwie dopasowany.

 

Jakie jeszcze możliwości oferuje system Edito do Tworzenia sklepów internetowych?

E-sklep z Edito

 

 

Dodatkowe możliwości – Co oferuje Edito?

Aby zobrazować różnorodne możliwości systemu podzieliliśmy go na 4 główne segmenty. Natomiast, dla praktycznego przedstawienia funkcjonalnych opcji zaprezentujemy kilka z nich. Są to przydatne oraz ułatwiające pracę możliwości.

Skrót do ulubionych funkcjonalności

Na ekranie startowym panelu zarządzania CMS, administrator ma możliwość tworzenia własnej listy skrótów do najczęściej używanych funkcjonalności. Narzędzie umożliwia szybkie  dotarcie do określonych funkcji systemu zarządzania treścią. Ikony można dowolnie sortować oraz przywracać domyślne ustawienia.

Edytor WYSIWYG

Intuicyjny w obsłudze edytor do wprowadzania treści o podobnym działaniu do popularnych edytorów tekstu. Zawiera standardowe funkcje i ikony, co znacznie ułatwia jego obsługę. Umożliwia wstawianie i formatowanie tekstu, tabel, wykresów, treści kopiowanych bezpośrednio w MS Word (czyszcząc "nieprzyjazny" kod, jaki jest wówczas generowany), wstawianie obrazów w tekście, treści multimedialnych, odnośników do stron wewnętrznych i zewnętrznych.

  • PHP / .NET

    Wybierz swoją technologię

  • Ponad 150 modułów

    Zbuduj najlepszy zestaw

  • System uprawnień

    Wielopoziomowy system uprawnień

  • Wydajność

    12 mln UU/miesiąc 150 tys. UU/godzinę

  • RWD / PWA

    Platforma wspierająca rozwiązania mobilne

  • RODO, GDRP

    System jest w pełni zgodny z przepisami

  • API / Headless

    Łatwa integracja z zewnętrznymi aplikacjami

  • Bezpieczeństwo

    Potwierdzone licznymi, niezależnymi audytami

Nasze realizacje

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.