Funkcjonalności
Aby najlepiej przedstawić pełny zakres możliwości Edito CMS wyróżniamy jego 4 główne filary, na których się opiera. Są one również podstawą efektywnej pracy użytkowników tego systemu. |
Każdy z tych elementów zawiera funkcje użyteczne, z punktu widzenia prowadzenia sklepów internetowych, portali informacyjnych, blogów firmowych, systemów e-learnigowych, czy komunikacyjnych. Tymi 4 głównymi kategoriami są:
- Administracja.
- Struktura serwisu.
- Marketing.
- Sklep.
Administracja
Administracja to centrum do zarządzania portalem. Służy m.in. do zarządzania kontami zarejestrowanych użytkowników Twojego serwisu internetowego. Za pośrednictwem tego działu możliwe jest również integrowanie z innymi serwisami, czy tworzenie w obrębie platformy stref z ograniczonym dostępem, które wymagają logowania i jednocześnie monitorują aktywności użytkowników. To pozwala na pełną kontrolę Twoich zasobów.
Jednak jedną z ważniejszych funkcji Edito jest możliwość konfiguracji serwisu przez administratora, według jego własnych potrzeb. Edito CMS daje m.in. następujące możliwości konfiguracji projektu:
- zdefiniowanie globalne metatagów (wykorzystywane wszędzie tam, gdzie nie zostaną zdefiniowane przez redaktora dla poszczególnych kategorii/podstron);
- wstawienie skryptów statystyk;
- wybranie mechanizmu obsługi poczty wychodzącej z serwisu (SMTP, serwer pocztowy, wbudowaną funkcję php);
- określenie nadawcy wysyłanych wiadomości;
- wstawienie znaku wodnego umieszczanego automatycznie na zdjęciach dodawanych do serwisu.
- możliwość zablokowania całego serwisu i zdefiniowania treści wiadomości wyświetlanej użytkownikom, jako powód tego stanu rzeczy.
Szczegółowe informacje o panelu |
Struktura serwisu
Warto podkreślić, że korzystanie z tego modułu nie wymaga znajomości języka HTML. Do obsługi wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera, aby zbudować funkcjonalny serwis internetowy na najwyższym poziomie oraz dostosowany do potrzeb i wymagań własnych oraz specyfiki branży.
Co więcej, z poziomu modułu zarządzania kategoriami strona może być optymalizowana pod kątem pozycjonowania (SEO), dzięki możliwości zdefiniowania dla każdej tworzonej kategorii własnych znaczników META (tytuł, słowa kluczowe, opis). Możliwe jest to również poprzez opcję tworzenia przyjaznych linków i tytułu strony.
Edycja czy budowanie struktury serwisu jest tym skuteczniejsze i łatwiejsze dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika.
Jak dokładnie wyglądają funkcjonalności z tej kategorii? |
Marketing
Obejmuje wszelkie narzędzia, służące do promowania portalu. Umożliwia m.in. pracę z banerami na stronie, które generują spory ruch na portalach. Zawiera również elementy ułatwiające zarządzanie subskrypcjami.
Oferuje również dostęp do szczegółowych statystyk. Przedstawiających najważniejsze parametry z punktu widzenia marketingu. Dzięki temu administrator otrzymuje wiarygodne informacje, na podstawie których dowiaduje się jakie działania są najskuteczniejsze w przypadku jego strony czy branży w jakiej prowadzi portal.
A to wszystko to dopiero początek. Możliwości w obrębie tej kategorii jest znacznie więcej.
Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje |
Sklep
Jedna z najobszerniejszych kategorii. Oferuje kompleks narzędzi potrzebnych do prowadzenia sklepu internetowego. Umożliwia zarządzanie:
- produktami,
- kategoriami,
- kolekcjami,
- atrybutami,
- cechami,
- zamówieniami,
- rabatami,
- walutami,
- dostawami,
- itd.
Jak widać lista jest długa, chociaż to nie jest jeszcze jej pełna wersja. Narzędzia w obrębie kategorii Sklep pozwalają na indywidualną konfigurację niemal wszystkich parametrów. Dzięki temu bez względu na rodzaj branży, czy oferowanych produktów i usług, Twój e-sklep będzie właściwie dopasowany.
Jakie jeszcze możliwości oferuje system Edito do Tworzenia sklepów internetowych? |
Dodatkowe możliwości – Co oferuje Edito?
Aby zobrazować różnorodne możliwości systemu podzieliliśmy go na 4 główne segmenty. Natomiast, dla praktycznego przedstawienia funkcjonalnych opcji zaprezentujemy kilka z nich. Są to przydatne oraz ułatwiające pracę możliwości.
Skrót do ulubionych funkcjonalności
Na ekranie startowym panelu zarządzania CMS, administrator ma możliwość tworzenia własnej listy skrótów do najczęściej używanych funkcjonalności. Narzędzie umożliwia szybkie dotarcie do określonych funkcji systemu zarządzania treścią. Ikony można dowolnie sortować oraz przywracać domyślne ustawienia.
Edytor WYSIWYG
Intuicyjny w obsłudze edytor do wprowadzania treści o podobnym działaniu do popularnych edytorów tekstu. Zawiera standardowe funkcje i ikony, co znacznie ułatwia jego obsługę. Umożliwia wstawianie i formatowanie tekstu, tabel, wykresów, treści kopiowanych bezpośrednio w MS Word (czyszcząc "nieprzyjazny" kod, jaki jest wówczas generowany), wstawianie obrazów w tekście, treści multimedialnych, odnośników do stron wewnętrznych i zewnętrznych.
-
PHP / .NET
Wybierz swoją technologię
-
Ponad 150 modułów
Zbuduj najlepszy zestaw
-
System uprawnień
Wielopoziomowy system uprawnień
-
Wydajność
12 mln UU/miesiąc 150 tys. UU/godzinę
-
RWD / PWA
Platforma wspierająca rozwiązania mobilne
-
RODO, GDRP
System jest w pełni zgodny z przepisami
-
API / Headless
Łatwa integracja z zewnętrznymi aplikacjami
-
Bezpieczeństwo
Potwierdzone licznymi, niezależnymi audytami