Platforma e-commerce B2C + B2B

Platforma e-commerce B2C + B2B

Wdrożona platforma e-commerce łączy w sobie sklep internetowy oraz funkcje do obsługi klientów B2B.

Apollo Sp. z o.o. jest firmą o ugruntowanej pozycji oraz należy do liderów branży IT. Marka od wielu lat kojarzona jest wysokiej jakości świadczonymi usługami opartymi na długofalowych relacjach. Firma dystrybuuje produkty od największych globalnych producentów. Apollo cechuje się wysoką jakością obsługi oraz zapewnia satysfakcję Klientom z dokonanych zakupów. Wszystkie te działania oparte są na doświadczeniu, szerokiej wiedzy oraz zaangażowaniu i pasji pracowników.

 

 

Zadania i cele

 

Prace nad projektem wdrożeniowym zostały oparte na autorskim systemie Edito CMS. Został zaprojektowany rozbudowany e-sklep, który posiada dedykowany mechanizm obsługujący zamówienia w sposób  zautomatyzowany. Platforma zintegrowaliśmy m.in. z systemami dostawców i systemem Subiekt GT.

 

 

 

Wdrożona platforma e-commerce łączy w sobie sklep internetowy oraz funkcje do obsługi klientów B2B.

 

 

 

Sklep internetowy został połączony z dużą ilością systemów firm dostawczych i kurierskich, takich jak Pocztex, Poczta Polska, Kurier 24, Kurier 48, INPOST czy DPD. Takie działania mają na celu usprawnienie obsługi klienta i wysyłki zamówień. Integracja systemu zapewnia spójność i poprawność danych teleadresowych oraz umożliwia tworzenie listów przewozowych. Aby wzmocnić zadowolenie klientów daliśmy im możliwość ściągnięcia aplikacji, która wspiera zarządzanie wysyłką, pozwala ją śledzić oraz przyjmować ewentualne zwroty.

 

Do sklepu został zaimplementowany mechanizm cen psychologicznych, który pozwala na automatyczne dostosowanie ceny wpływającej na podświadomość klientów. Dzięki temu można zwiększyć jej atrakcyjność. Dodatkowo administrator ma dostęp do narzędzi, którymi samodzielnie może modyfikować i dostosowywać ceny produktów.

 

Sklep został również połączony z systemem magazynowym producentów oraz dostawców. Integracja ta umożliwia umieszczanie danych dotyczących aktualnych stanów magazynowych, czasu dostawy oraz cen produktów. Dzięki takiemu rozwiązaniu oferta sklepu internetowego staje się większa od fizycznego stanu w magazynie u Klienta. Dodatkowo dokładna informacja dotycząca warunków zakupu oraz dostawy pomaga w podjęciu pozytywnej decyzji zakupowej przez klientów.

 

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Sklep internetowy wzbogacony o szereg dedykowanych funkcjonalności,
  • integracje platformy z systemami zewnętrznymi,
  • system wspierający obsługę zamówień,
  • implementacja systemu cen psychologicznych oraz reguł cenowych,
  • połączenie e-sklepu ze stanami magazynowymi dostawców i producentów

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.