Apollo Sp. z o.o. jest firmą o ugruntowanej pozycji oraz należy do liderów branży IT. Marka od wielu lat kojarzona jest wysokiej jakości świadczonymi usługami opartymi na długofalowych relacjach. Firma dystrybuuje produkty od największych globalnych producentów. Apollo cechuje się wysoką jakością obsługi oraz zapewnia satysfakcję Klientom z dokonanych zakupów. Wszystkie te działania oparte są na doświadczeniu, szerokiej wiedzy oraz zaangażowaniu i pasji pracowników.
Zadania i cele
Prace nad projektem wdrożeniowym zostały oparte na autorskim systemie Edito CMS. Został zaprojektowany rozbudowany e-sklep, który posiada dedykowany mechanizm obsługujący zamówienia w sposób zautomatyzowany. Platforma zintegrowaliśmy m.in. z systemami dostawców i systemem Subiekt GT.
Wdrożona platforma e-commerce łączy w sobie sklep internetowy oraz funkcje do obsługi klientów B2B.
Sklep internetowy został połączony z dużą ilością systemów firm dostawczych i kurierskich, takich jak Pocztex, Poczta Polska, Kurier 24, Kurier 48, INPOST czy DPD. Takie działania mają na celu usprawnienie obsługi klienta i wysyłki zamówień. Integracja systemu zapewnia spójność i poprawność danych teleadresowych oraz umożliwia tworzenie listów przewozowych. Aby wzmocnić zadowolenie klientów daliśmy im możliwość ściągnięcia aplikacji, która wspiera zarządzanie wysyłką, pozwala ją śledzić oraz przyjmować ewentualne zwroty.
Do sklepu został zaimplementowany mechanizm cen psychologicznych, który pozwala na automatyczne dostosowanie ceny wpływającej na podświadomość klientów. Dzięki temu można zwiększyć jej atrakcyjność. Dodatkowo administrator ma dostęp do narzędzi, którymi samodzielnie może modyfikować i dostosowywać ceny produktów.
Sklep został również połączony z systemem magazynowym producentów oraz dostawców. Integracja ta umożliwia umieszczanie danych dotyczących aktualnych stanów magazynowych, czasu dostawy oraz cen produktów. Dzięki takiemu rozwiązaniu oferta sklepu internetowego staje się większa od fizycznego stanu w magazynie u Klienta. Dodatkowo dokładna informacja dotycząca warunków zakupu oraz dostawy pomaga w podjęciu pozytywnej decyzji zakupowej przez klientów.
Główne korzyści dla klienta:
- Sklep internetowy wzbogacony o szereg dedykowanych funkcjonalności,
- integracje platformy z systemami zewnętrznymi,
- system wspierający obsługę zamówień,
- implementacja systemu cen psychologicznych oraz reguł cenowych,
- połączenie e-sklepu ze stanami magazynowymi dostawców i producentów