Black Red White jest największą w Polsce grupa meblarską, zajmującą się produkcją i dystrybucją mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. BRW jest na rynku już ponad 20 lat, ten czas sprawił, że firma rozwinęła swoją sieć dystrybucji w kraju oraz za granicą. Od ponad 20 lat działa na rynku detalicznym. Sprzedaż odbywa się poprzez rozbudowaną sieć dystrybucji zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Grupa Kapitałowa BLACK RED WHITE S.A. składa się z m.in. 11 podmiotów zagranicznych, które zlokalizowane są w różnych miajscach np. na Słowacji, Ukrainie, Białorusi, Węgrzech, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie.
Zadania i cele
Grupa Black Red White już wielokrotnie korzystała z naszych rozwiązań technologicznych w zakresie sprzedaży internetowej. Stale rozwijamy sklep internetowy BRW o nowe funkcjonalności czy rozwiązania, które są pożądane w świecie e-commerce. Jednym z naszych rozwiązań było przeniesienie oferty handlowej z dekoracje.brw.com.pl do głównego serwisu. Dzięki temu Klienci mogą znaleźć pełne wyposażenie mebli i dekoracji w jednym miejscu.
Celem serwisu jest uzyskanie przejrzystej prezentacji mebli w atrakcyjnym połączeniu z dodatkami dekoracyjnymi. Profesjonalne przedstawienie oferty ma istotną rolę w budowaniu świadomości i wizerunku marki.
Do serwisu wdrożono szereg funkcjonalności dla sprzedaży detalicznej. Użytkownik ma możliwość dodania wybranych produktów do listy życzeń bądź mailowego polecenia mebli i akcesoriów dekoracyjnych znajomym. Zlecenie obejmowało również wdrożenie różnych modułów zniżek, np. kody rabatowe, obniżki w zależności od ilości produktów w koszyku, wartości zamówienia, itp.
W 11 edycji Webstarfestival serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w swojej kategorii.
W serwisie prezentowane są rozbudowane karty produktów zawierające m.in. możliwość wglądu do detali (np. kolor frontów, korpusów czy blatu), a także kluczowe cechy, instrukcje montażu, opinie użytkowników czy powiązane produkty. Publikowane treści mogą zostać wzbogacone filmami z YouTube. Zrealizowaliśmy szereg prac poprawiających usability serwisu, a także zoptymalizowaliśmy go pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach.
Wdrożenie wiązało się z integracją platformy z innymi systemami dotychczas używanymi przez Klienta, m.in. z:
- wyszukiwarką Fact-Finder,
- systemem rekomendacji Quartic,
- platformą transakcyjną online Allegro,
- serwisem oceniającym sklepy internetowe – Opineo.pl,
- platformą TD Integral,
- systemem do rekrutacji pracowników on-line HRlink,
- platformą mailingową SARE ,
- wewnętrznymi systemami klasy ERP (Safo i Maat).
Ponadto został przygotowany product feed, zawierający opis i atrybuty produktów dostępnych w ofercie sklepu internetowego. Plik produktowy zapewnia komunikację między BRW.com.pl a platformą YouLead i Homebook.pl.
Serwis otrzymał wyróżnienie w III edycji konkursu e-Commerce Polska awards oraz zastał nagrodzony podczas tegorocznego Webstarfestivalu, jako najlepszy sklep internetowy w kategorii „Dom i Ogród”.
Główne korzyści dla klienta:
- Nowoczesny i przyjazny klientom sklep internetowy,
- promocja marki w sieci,
- atrakcyjna ekspozycja towarów z oferty,
- wersja responsywna ułatwia dotarcie do klientów korzystających z urządzeń mobilnych,
- trzy wersje językowe: polska, angielska, słowacka,
- dziesiątki dedykowanych modułów i integracji.