Optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja sklepu internetowego dla Grupy Black Red White.

Black Red White jest największą w Polsce grupa meblarską, zajmującą się produkcją i dystrybucją mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz. BRW jest na rynku już ponad 20 lat, ten czas sprawił, że firma rozwinęła swoją sieć dystrybucji w kraju oraz za granicą. Od ponad 20 lat działa na rynku detalicznym. Sprzedaż odbywa się poprzez rozbudowaną sieć dystrybucji zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Grupa Kapitałowa BLACK RED WHITE S.A. składa się z m.in. 11 podmiotów zagranicznych, które zlokalizowane są w różnych miajscach np. na Słowacji, Ukrainie, Białorusi, Węgrzech, w Rosji oraz Bośni i Hercegowinie.

 

 

Zadania i cele

 

Grupa Black Red White już wielokrotnie korzystała z naszych rozwiązań technologicznych w zakresie sprzedaży internetowej. Stale rozwijamy sklep internetowy BRW o nowe funkcjonalności czy rozwiązania, które są pożądane w świecie e-commerce. Jednym z naszych rozwiązań było przeniesienie oferty handlowej z dekoracje.brw.com.pl do głównego serwisu. Dzięki temu Klienci mogą znaleźć pełne wyposażenie mebli i dekoracji w jednym miejscu.

 

 

 

Celem serwisu jest uzyskanie przejrzystej prezentacji mebli w atrakcyjnym połączeniu z dodatkami dekoracyjnymi. Profesjonalne przedstawienie oferty ma istotną rolę w budowaniu świadomości i wizerunku marki.

 

 

 

Do serwisu wdrożono szereg funkcjonalności dla sprzedaży detalicznej. Użytkownik ma możliwość dodania wybranych produktów do listy życzeń bądź mailowego polecenia mebli i akcesoriów dekoracyjnych znajomym. Zlecenie obejmowało również wdrożenie różnych modułów zniżek, np. kody rabatowe, obniżki w zależności od ilości produktów w koszyku, wartości zamówienia, itp.

 

 

 

W 11 edycji Webstarfestival serwis BRW.com.pl został uznany za najlepszy w swojej kategorii.

 

 

 

W serwisie prezentowane są rozbudowane karty produktów zawierające m.in. możliwość wglądu do detali (np. kolor frontów, korpusów czy blatu), a także kluczowe cechy, instrukcje montażu, opinie użytkowników czy powiązane produkty. Publikowane treści mogą zostać wzbogacone filmami z YouTube. Zrealizowaliśmy szereg prac poprawiających usability serwisu, a także zoptymalizowaliśmy go pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach.

 

Wdrożenie wiązało się z integracją platformy z innymi systemami dotychczas używanymi przez Klienta, m.in. z:

 

  • wyszukiwarką Fact-Finder,
  • systemem rekomendacji Quartic,
  • platformą transakcyjną online Allegro,
  • serwisem oceniającym sklepy internetowe – Opineo.pl,
  • platformą TD Integral,
  • systemem do rekrutacji pracowników on-line HRlink,
  • platformą mailingową SARE ,
  • wewnętrznymi systemami klasy ERP (Safo i Maat). 

 

Ponadto został przygotowany product feed, zawierający opis i atrybuty produktów dostępnych w ofercie sklepu internetowego. Plik produktowy zapewnia komunikację między BRW.com.pl a platformą YouLead i Homebook.pl.

 

Serwis otrzymał wyróżnienie w III edycji konkursu e-Commerce Polska awards oraz zastał nagrodzony podczas tegorocznego Webstarfestivalu, jako najlepszy sklep internetowy w kategorii „Dom i Ogród”.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Nowoczesny i przyjazny klientom sklep internetowy,
  • promocja marki w sieci,
  • atrakcyjna ekspozycja towarów z oferty,
  • wersja responsywna ułatwia dotarcie do klientów korzystających z urządzeń mobilnych,
  • trzy wersje językowe: polska, angielska, słowacka,
  • dziesiątki dedykowanych modułów i integracji.

 

 

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.