Funcionalities \ Funcionalities \ Edito CMS

Funcionalities

 

Aby najlepiej przedstawić pełny zakres możliwości Edito CMS wyróżniamy jego 4 główne filary, na których się opiera. Są one również podstawą efektywnej pracy użytkowników tego systemu.

 

Każdy z tych elementów zawiera funkcje użyteczne, z punktu widzenia prowadzenia sklepów internetowych, portali informacyjnych, blogów firmowych, systemów e-learnigowych, czy komunikacyjnych. Tymi 4 głównymi kategoriami są:

  1. Administracja.
  2. Struktura serwisu.
  3. Marketing.
  4. Sklep.

Administracja

Administracja to centrum do zarządzania portalem. Służy m.in. do zarządzania kontami zarejestrowanych użytkowników Twojego serwisu internetowego. Za pośrednictwem tego działu możliwe jest również integrowanie z innymi serwisami, czy tworzenie w obrębie platformy stref z ograniczonym dostępem, które wymagają logowania i jednocześnie monitorują aktywności użytkowników. To pozwala na pełną kontrolę Twoich zasobów.

 

Jednak jedną z ważniejszych funkcji Edito jest możliwość konfiguracji serwisu przez administratora, według jego własnych potrzeb. Edito CMS daje m.in. następujące możliwości konfiguracji projektu:

  • zdefiniowanie globalne metatagów (wykorzystywane wszędzie tam, gdzie nie zostaną zdefiniowane przez redaktora dla poszczególnych kategorii/podstron);
  • wstawienie skryptów statystyk;
  • wybranie mechanizmu obsługi poczty wychodzącej z serwisu (SMTP, serwer pocztowy, wbudowaną funkcję php);
  • określenie nadawcy wysyłanych wiadomości;
  • stawienie znaku wodnego automatycznie umieszczanego na zdjęciach dodawanych do serwisu.
  • możliwość zablokowania całego serwisu i zdefiniowania treści wiadomości wyświetlanej użytkownikom, jako powód tego stanu rzeczy.

 

Szczegółowe informacje o panelu

Administracja

Struktura serwisu

Warto podkreślić, że korzystanie z tego modułu nie wymaga znajomości języka HTML. Do obsługi wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera, aby zbudować funkcjonalny serwis internetowy na najwyższym poziomie oraz dostosowany do potrzeb i wymagań własnych oraz specyfiki branży.

Co więcej, z poziomu modułu zarządzania kategoriami strona może być optymalizowana pod kątem pozycjonowania (SEO), dzięki możliwości zdefiniowania dla każdej tworzonej kategorii własnych znaczników META (tytuł, słowa kluczowe, opis). Możliwe jest to również  poprzez opcję tworzenia przyjaznych linków i tytułu strony.

Edycję czy budowanie struktury serwisu jest tym skuteczniejsze i łatwiejsze dzięki intuicyjnemu interfejsowi użytkownika. To ułatwi wprowadzanie aktualizacji serwisu na bieżąco.

 

Jak dokładnie wyglądają funkcjonalności z tej kategorii?

Opis Struktury serwisu

 

Marketing

Obejmuje wszelkie narzędzia, służące do promowania portalu. Umożliwia m.in. pracę z banerami na stronie, które generują spory ruch na portalach. Zawiera również elementy ułatwiające zarządzanie subskrypcjami.

 

Oferuje również dostęp do szczegółowych statystyk. Przedstawiających najważniejsze parametry z punktu widzenia marketingu. Dzięki temu administrator otrzymuje wiarygodne informacje, na podstawie których dowiaduje się jakie działania są najskuteczniejsze w przypadku jego strony czy branży w jakiej prowadzi portal.

A to wszystko to dopiero początek. Możliwości w obrębie tej kategorii jest znacznie więcej.

Sprawdź wszystkie najważniejsze informacje

Marketing z Edito

 

Sklep

Jedna z najobszerniejszych kategorii. Oferuje kompleks narzędzi potrzebnych do prowadzenia sklepu internetowego. Umożliwia zarządzanie:

  • produktami,
  • kategoriami,
  • kolekcjami,
  • atrybutami,
  • cechami,
  • zamówieniami,
  • rabatami,
  • walutami,
  • dostawami,
  • itd.

 

Jak widać lista jest długa, chociaż to nie jest jeszcze jej pełna wersja. Narzędzia w obrębie kategorii Sklep pozwalają na indywidualną konfigurację niemal wszystkich parametrów. Dzięki temu bez względu na rodzaj branży, czy oferowanych produktów i usług, Twój e-sklep będzie właściwie dopasowany.

 

Jakie jeszcze możliwości oferuje system Edito do Tworzenia sklepów internetowych?

E-sklep z Edito

 

 

Dodatkowe możliwości – Co oferuje Edito?

Aby zobrazować różnorodne możliwości systemu podzieliliśmy go na 4 główne segmenty. Natomiast, dla praktycznego przedstawienia funkcjonalnych opcji zaprezentujemy kilka z nich. Są to przydatne oraz ułatwiające pracę możliwości.

Skrót do ulubionych funkcjonalności

Na ekranie startowym panelu zarządzania CMS, administrator ma możliwość tworzenia własnej listy skrótów do najczęściej używanych funkcjonalności. Narzędzie umożliwia szybkie  dotarcie do określonych funkcji systemu zarządzania treścią. Ikony można dowolnie sortować oraz przywracać domyślne ustawienia.

Edytor WYSIWYG

Intuicyjny w obsłudze edytor do wprowadzania treści o podobnym działaniu do popularnych edytorów tekstu. Zawiera standardowe funkcje i ikony, co znacznie ułatwia jego obsługę. Umożliwia wstawianie i formatowanie tekstu, tabel, wykresów, treści kopiowanych bezpośrednio w MS Word (czyszcząc "nieprzyjazny" kod, jaki jest wówczas generowany), wstawianie obrazów w tekście, treści multimedialnych, odnośników do stron wewnętrznych i zewnętrznych.

  • PHP / .NET

    Choose your technology

  • Over 150 modules

    Build the best set

  • Authorization system

    Multilevel authorization system

  • Performance

    12 million UU/month 150,000 UU/hour

  • RWD / PWA

    Platform supporting mobile solutions

  • RODO, GDRP

    The system is fully compliant

  • API / Headless

    Easy integration with external applications

  • Security

    Choose a convenient technology

Case studies

Clients about us

  • We evaluate the cooperation with Ideo very well and regard the solutions implemented by the company as fully meeting our needs.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Head of Marketing thyssenkrupp Materials Poland
  • The portal meets our expectations, being at the same time a coherent element of our company's business strategy. We consider Ideo to be a reliable contractor and a recommendable business partner.
    SONIA KONDRATOWICZ, Director of Digital Business Development, Medicover Poland
  • The Ideo company showed diligence and professionalism during all stages of cooperation.
    KAMIL KIRKER, Member of the Management Board of Farmacol

How can we help you?

* I agree to the processing of my personal data by Ideo Sp. z o. o., in order to read and possibly answer the correspondence sent via the contact form. At the same time I declare that I have acquainted myself with

information clause regarding the processing of personal data in Ideo Sp. z o. o.

In accordance with Article 13(1) of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016. (RODO), I would like to inform you that:

  1. The controller of your personal data is Ideo Sp. z o.o., based in Rzeszów (35-234), at 13 Nad Przyrwa Street.
  2. The Administrator has appointed a Data Protection Inspector whom you can contact at odo@ideo.pl.
  3. Your personal data will be processed in order to read and possibly respond to the correspondence sent via the contact form on the basis of Article 6(1)(b) and (f) RODO.
  4. Your personal data will not be transferred to a third country/international organisation.
  5. Your personal data will be stored for the time necessary to respond to the correspondence and, in the event that a tender procedure is initiated and/or a contract for the provision of services is concluded on the basis of the correspondence, then for the duration of the contract and, once the contract expires, until the expiry of the time limits for claims arising therefrom, in principle 3 years, up to a maximum of 6 years (Art. 6(1)(b) and (f) RODO).
  6. You have the right of access to the content of your data and the right to rectification, erasure, restriction of processing, the right to data portability, the right to object, [if processing is based on consent: the right to withdraw consent at any time without affecting the lawfulness of the processing carried out on the basis of consent before its withdrawal].
  7. If you consider that the processing of personal data concerning you violates the provisions of the RODO, you have the right to lodge a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection.
  8. Your provision of personal data is voluntary. If you do not provide personal data, it will not be possible to respond to the matter described by you in the contact form.
  9. Your data will not be processed by automated means, including profiling.

 

In accordance with Article 21(4) of the RODO, I inform you that you have the right to object to the processing of personal data concerning you. The objection should be submitted to the Data Protection Officer, whose contact details are indicated in point 2. In accordance with Article 21(1) RODO, when submitting an objection, you should indicate the reasons related to your particular situation.