Intranet \ What is Edito \ Intranet \ Edito CMS

Intranet

 

Intranet jest systemem pozwalającym na tworzenie zintegrowanych kanałów komunikacji wewnątrz firmy. Jego otwarta architektura umożliwia integrację z innymi platformami.

W odpowiedzi na potrzebę koordynacji i kompleksowej organizacji pracy w obrębie firmy, powstał Edito Intranet. Jest to witryna internetowa, dzięki której pracownicy oraz zespoły projektowe mogą udostępniać sobie dokumenty i wspólnie nad nimi pracować. Ma to szczególne znaczenie dla tworzenia sprawnej komunikacji wewnętrznej oraz zwiększenia efektywności przepływu informacji i zasobów wiedzy w organizacji.

 

Korzyści wynikające z wdrożenia Intranetu

Odpowiednia komunikacja w firmie jest kluczem do osiągnięcia sukcesu. Przekaz informacji musi szybki i jednocześnie dokładny. Komunikator wewnętrzny umożliwia przekaz danych w sposób sprawny, jednocześnie pozwalając na zarządzanie i przetwarzanie ich wielu osobom w czasie rzeczywistym.

Jakie jeszcze korzyści oferuje Intranet? 

  1. Znaczne obniżenie kosztów związanych z korespondencją wewnątrz firmy, szczególnie w związku z rezygnacją z biuletynów lub z materiałów szkoleniowych.
  2. Skompletowanie w jednym systemie najważniejszych danych, dokumentów oraz ich wzorów, rozporządzeń lub postanowień.
  3. Ulepszenie zarządzania danymi.
  4. System pozwala na rozwijanie kapitału intelektualnego firmy - umożliwia wymianę wiedzy pracowników oraz publikowanie wartościowych informacji.
  5. Zwiększenie efektywności pracy poprzez skrócenie czasu poszukiwania danych.
  6. Eliminacja chaosu organizacyjnego dzięki ujednoliceniu standardów.
  7. Budowanie kultury organizacyjnej oraz identyfikacji pracownika z firmą.
  8. Zmniejszenie czasu i ograniczenie zaangażowania dodatkowych osób we wdrażaniu do firmy nowego pracownika.
  9. Różne poziomy uprawnień, co usprawnia i zapewnia większe bezpieczeństwo dostępu do danych.
  10. Zarządzanie harmonogramem pracy oraz urlopów.

Do kogo kierowany jest Edito Intranet?

Intranet Edito to idealne narzędzie skierowane zarówno do małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw oraz jednostek administracji publicznej. To system wewnętrzny firmy, dlatego dostępny jest tylko dla jej pracowników. Profesjonalny, wszechstronny i łatwy w obsłudze. Pozwala na wymianę wszystkich niezbędnych informacji, dotyczących sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Jeśli masz dodatkowe pytania lub zastanawiasz się, jak mogłaby przebiegać praca w Twojej firmie przy zastosowaniu Intranetu – skontaktuj się z nami. Zespół naszych specjalistów odpowie na wszystkie pytania.

Chcę poznać szczegóły

 

Proces wdrożenia Intranetu w firmie

Intranet jest systemem dostosowanym do wymogów technicznych danego przedsiębiorstwa oraz potrzeb Klienta. Każdy etap naszej pracy jest konsultowany z Klientem i przez niego akceptowany. Dodatkowo w naszej ofercie znajduje się szkolenie użytkowników z obsługi nowego systemu.


Zobacz jakie realizacje wykonaliśmy dla naszych klientów.

Zobacz realizacje

 

Steps to prepare and implement an intranet system:

 

 

  • pre-implementation analysis, i.e. defining the needs and goals of the company,

  • implementation of the system taking into account individual customer guidelines,

  • training of employees in the use of the Intranet,

  • additional consultations,

  • professional technical support from our specialists.

  • PHP / .NET

    Choose your technology

  • Over 150 modules

    Build the best set

  • Authorization system

    Multilevel authorization system

  • Performance

    12 million UU/month 150,000 UU/hour

  • RWD / PWA

    Platform supporting mobile solutions

  • RODO, GDRP

    The system is fully compliant

  • API / Headless

    Easy integration with external applications

  • Security

    Choose a convenient technology

Case studies

Clients about us

  • We evaluate the cooperation with Ideo very well and regard the solutions implemented by the company as fully meeting our needs.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Head of Marketing thyssenkrupp Materials Poland
  • The portal meets our expectations, being at the same time a coherent element of our company's business strategy. We consider Ideo to be a reliable contractor and a recommendable business partner.
    SONIA KONDRATOWICZ, Director of Digital Business Development, Medicover Poland
  • The Ideo company showed diligence and professionalism during all stages of cooperation.
    KAMIL KIRKER, Member of the Management Board of Farmacol

How can we help you?

* I agree to the processing of my personal data by Ideo Sp. z o. o., in order to read and possibly answer the correspondence sent via the contact form. At the same time I declare that I have acquainted myself with

information clause regarding the processing of personal data in Ideo Sp. z o. o.

In accordance with Article 13(1) of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016. (RODO), I would like to inform you that:

  1. The controller of your personal data is Ideo Sp. z o.o., based in Rzeszów (35-234), at 13 Nad Przyrwa Street.
  2. The Administrator has appointed a Data Protection Inspector whom you can contact at odo@ideo.pl.
  3. Your personal data will be processed in order to read and possibly respond to the correspondence sent via the contact form on the basis of Article 6(1)(b) and (f) RODO.
  4. Your personal data will not be transferred to a third country/international organisation.
  5. Your personal data will be stored for the time necessary to respond to the correspondence and, in the event that a tender procedure is initiated and/or a contract for the provision of services is concluded on the basis of the correspondence, then for the duration of the contract and, once the contract expires, until the expiry of the time limits for claims arising therefrom, in principle 3 years, up to a maximum of 6 years (Art. 6(1)(b) and (f) RODO).
  6. You have the right of access to the content of your data and the right to rectification, erasure, restriction of processing, the right to data portability, the right to object, [if processing is based on consent: the right to withdraw consent at any time without affecting the lawfulness of the processing carried out on the basis of consent before its withdrawal].
  7. If you consider that the processing of personal data concerning you violates the provisions of the RODO, you have the right to lodge a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection.
  8. Your provision of personal data is voluntary. If you do not provide personal data, it will not be possible to respond to the matter described by you in the contact form.
  9. Your data will not be processed by automated means, including profiling.

 

In accordance with Article 21(4) of the RODO, I inform you that you have the right to object to the processing of personal data concerning you. The objection should be submitted to the Data Protection Officer, whose contact details are indicated in point 2. In accordance with Article 21(1) RODO, when submitting an objection, you should indicate the reasons related to your particular situation.