Why Edito? \ Why Edito? \ Edito CMS

Why Edito?

 

Głównym atutem naszej platformy jest fakt, że Edito stanowi centralną bazę, umożliwiającą kontrolę nad treściami, zamieszczonymi na wszystkich portalach Klienta. To sprawia, że Klient, będący właścicielem kilku serwisów może z jednego miejsca zarządzać wszystkimi tekstami i opisami, które znajdują się na poszczególnych stronach. To ułatwia cały proces tworzenia treści i gwarantuje ich spójność, poprzez łatwy podgląd zawartości z różnych serwisów, w ujednoliconym panelu platformy Edito.

Nasz system umożliwia segregację tekstów, zamieszczonych na stronach internetowych. Dzięki czemu edycja ich treści jest znacznie łatwiejsza. Dodatkowo system Edito CMS wykorzystuje nośniki formy i treści, które odpowiednio je równoważą.


Możliwości systemu Edito CMS

Nasz system zapewnia pełen wachlarz możliwości. Dla każdego wdrożenia implementowane są moduły spełniające określone funkcje, tworząc spójną i dobrze współgrającą całość w postaci aplikacji do zarządzania stroną www, intranetem czy platformą e-learningową.

Wdrożony system może funkcjonować niezależnie od ilości zaimplementowanych modułów. Daje to duże możliwości rozwoju serwisu, a podzielenie go na etapy umożliwia Klientom korzystne inwestowanie w elementy, które są w danym momencie dla nich najbardziej istotne.

  • Łatwy proces zakupowy.
  • Rozbudowany panel zarządzania promocjami, rabatami, kodami, itp.
  • Historia sprzedaży per klient (statystyka sprzedaży).
  • Wyszukiwarka - Indeksowanie i wyszukiwanie informacji.
  • Integracje.
  • Feedy produktowe np. pod GMC.
  • Kontrola poziomu uprawnień – sprawna współpraca.
  • Możliwość tworzenia szablonów stron.
  • Zaplecze multimedialne.
  • Workflow.

 

Łatwy proces zakupowy

Głównym jego punktem jest wirtualny koszyk zakupowy. To podstawa UX sklepów internetowych. Jest to bowiem miejsce, w którym finalizuje się zakupy, ale również właśnie tam najczęściej opcję wprowadzenia kodów rabatowych. System jest wyposażony w taką funkcję, która przelicza na nowo koszt wszystkich produktów, które objęte są promocją. Możliwe jest także wprowadzenie rozróżniania asortymentu, przecenionego od tego w stałej cenie.

Rozbudowany panel zarządzania promocjami

Ta funkcja obejmuje również możliwość wgrywania i zarządzania rabatami oraz kodami promocyjnymi. System pozwala na dowolne wprowadzanie promocji przy jednoczesnym utrzymaniu pełnej wydajności. Akcje rabatowe często przyciąga wielu klientów, wtedy szczególnie istotna jest prędkość działania CMS tak, aby utrzymać UX na wysokim poziomie.

Konta użytkowników z historią zamówień

Wbudowana pamięć wewnętrzna, która umożliwia zapisywanie szczegółów wybranych zamówień. Konsumenci mają możliwość zakładania indywidualnego konta, zawierającego informacje dotyczące m.in. zamówionych produktów, formy płatności czy dostawy.

Statystyka sprzedaży

To szczególnie istotny czynnik z punktu widzenia właściciela danego serwisu, utworzonego na bazie systemu CMS. Pokazuje, czy prowadzone działania marketingowo-sprzedażowe w realny sposób przekładają się na rozwój e-biznesu, a tym samym zwiększenie obrotu i zysków.

Pod ten wskaźnik możliwe jest dostosowanie swojej strategii oraz samego asortymentu. Ta funkcja daje bowiem wgląd do tego, co dokładnie zamawiają klienci danego sklepu oraz w jakiej ilości.

Indeksowanie i wyszukiwanie informacji serwisowych

Mechanizmy indeksujące i wyszukiwawcze pozwolą na precyzyjne pełnotekstowe przeglądanie zawartości serwisu, łącznie z plikami audio, video oraz graficznymi (przeszukiwanie po opisach tych plików).

Dodatkowo każdy z modułów wyposażony jest w mechanizm tagów – słów kluczowych pozwalających powiązać dane informacje z odpowiednimi frazami. Dzięki temu przeszukanie nawet bardzo rozbudowanej bazy będzie szybkie i przyjemne.

Integracje z innymi dodatkami

Dzięki temu sam system CMS Edito może zostać dodatkowo rozbudowany o kolejne funkcje, w zależności od potrzeb klienta. Integracje przeprowadza się m.in.: systemami płatności, kurierskimi, klasy ERP, klasy PIM, z freshmail, z Baselinker. Możliwości jest znacznie więcej, wszystkie są ustalane na etapie analizy i projektu, następnie zostają wprowadzone podczas prac systemowych.

Feedy produktowe

Są to ustrukturyzowane pliki, które zawierają listę produktów i ich atrybutów. Informacje są w nich zapisane według schematu, dzięki czemu inne systemy mogą pobrać dane i wyświetlić je w ustalony sposób.

Odpowiadają za spójność oferty Twojego e-sklepu na każdym kanale sprzedaży. Dostosowane są pod GMC (Google Merchant Center), czyli Centrum Sprzedawcy Google.  Zapewniają sprawną synchronizację danych w optymalnym czasie, poprzez:

  • szybką kontrolę i możliwości wglądu do plików, które zostały już wygenerowane,
  • weryfikację statystyk generowania plików danych (liczba elementów, czas i zasoby),
  • mapowanie kategorii produktów na kategorie Google,
  • możliwość zaplanowania zadania, aby wygenerować plik danych.

Kontrola poziomu uprawnień – sprawna współpraca

System CMS umożliwia tworzenie kont administracyjnych na różnym poziomie uprawnień. Każdy administrator/redaktor otrzymuje indywidualne uprawnienia do zarządzania całością lub wydzieloną częścią treści serwisu.

Ponadto system umożliwia tworzenie grup użytkowników oraz odpowiednich profili uprawnień. Zdefiniowane mogą być warunki dostępu zarówno dla użytkowników posiadających prawo logowania do panelu zarządzania, jak i użytkowników korzystających z serwisu po stronie frontendu. Tym samym można dostosowywać widoczność elementów dla poszczególnych grup.

Możliwość tworzenia szablonów stron

Na etapie projektowania i wdrażania systemu powstaną szablony graficzne wszystkich stron w ramach przedmiotu zamówienia. Projekt graficzny jest zakodowany i wdrożony do systemu CMS. Każdy moduł posiada swój szablon graficzny. Administrator posiada możliwość dowolnego tworzenia nowych podstron, wybierając jedynie moduł, a szablon graficzny zostanie automatycznie przypisany. Ponadto użytkownik ma możliwość zarządzania blokami w serwisie (dowolnym układem treści, banerów itp.).

Zaplecze multimedialne do Twojej dyspozycji

Pliki graficzne, audio, wideo, zdjęcia i inne będą gromadzone w jednym miejscu na serwerze. W celu ułatwienia nawigacji, przeszukiwania i zarządzania zawartością multimediów administrator ma możliwość katalogowania wg własnego klucza powyższych plików na serwerze.

System wyposażony jest w aplikację Filemanagera pozwalającą w łatwy sposób zarządzać zasobami plikowymi.

Pliki wideo, jak i zdjęcia, oprócz wyświetlania za pomocą szablonów, można zamieszczać również wewnątrz tekstu. System posiada również możliwość kadrowania zdjęć. W przypadku dodania większej ilości zdjęć uruchamiana jest galeria, umożliwiająca łatwą nawigację po materiale zdjęciowym.

Workflow z systemem Edito CMS

Zarządzanie treścią i strukturą serwisu www będzie się odbywało przez nieograniczoną liczbę redaktorów na różnym poziomie uprawnień. Aby usprawnić ten proces, system posiada funkcję workflow, która umożliwia hierarchiczne zatwierdzanie wprowadzonych do systemu treści. Administrator wyższego szczebla może zaakceptować/opublikować, zaznaczyć tekst do poprawy, usunąć lub przesłać do kosza, cofnąć publikację lub przesłać treść do archiwum.

 

  • PHP / .NET

    Choose your technology

  • Over 150 modules

    Build the best set

  • Authorization system

    Multilevel authorization system

  • Performance

    12 million UU/month 150,000 UU/hour

  • RWD / PWA

    Platform supporting mobile solutions

  • RODO, GDRP

    The system is fully compliant

  • API / Headless

    Easy integration with external applications

  • Security

    Choose a convenient technology

Case studies

Clients about us

  • We evaluate the cooperation with Ideo very well and regard the solutions implemented by the company as fully meeting our needs.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Head of Marketing thyssenkrupp Materials Poland
  • The portal meets our expectations, being at the same time a coherent element of our company's business strategy. We consider Ideo to be a reliable contractor and a recommendable business partner.
    SONIA KONDRATOWICZ, Director of Digital Business Development, Medicover Poland
  • The Ideo company showed diligence and professionalism during all stages of cooperation.
    KAMIL KIRKER, Member of the Management Board of Farmacol

How can we help you?

* I agree to the processing of my personal data by Ideo Sp. z o. o., in order to read and possibly answer the correspondence sent via the contact form. At the same time I declare that I have acquainted myself with

information clause regarding the processing of personal data in Ideo Sp. z o. o.

In accordance with Article 13(1) of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016. (RODO), I would like to inform you that:

  1. The controller of your personal data is Ideo Sp. z o.o., based in Rzeszów (35-234), at 13 Nad Przyrwa Street.
  2. The Administrator has appointed a Data Protection Inspector whom you can contact at odo@ideo.pl.
  3. Your personal data will be processed in order to read and possibly respond to the correspondence sent via the contact form on the basis of Article 6(1)(b) and (f) RODO.
  4. Your personal data will not be transferred to a third country/international organisation.
  5. Your personal data will be stored for the time necessary to respond to the correspondence and, in the event that a tender procedure is initiated and/or a contract for the provision of services is concluded on the basis of the correspondence, then for the duration of the contract and, once the contract expires, until the expiry of the time limits for claims arising therefrom, in principle 3 years, up to a maximum of 6 years (Art. 6(1)(b) and (f) RODO).
  6. You have the right of access to the content of your data and the right to rectification, erasure, restriction of processing, the right to data portability, the right to object, [if processing is based on consent: the right to withdraw consent at any time without affecting the lawfulness of the processing carried out on the basis of consent before its withdrawal].
  7. If you consider that the processing of personal data concerning you violates the provisions of the RODO, you have the right to lodge a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection.
  8. Your provision of personal data is voluntary. If you do not provide personal data, it will not be possible to respond to the matter described by you in the contact form.
  9. Your data will not be processed by automated means, including profiling.

 

In accordance with Article 21(4) of the RODO, I inform you that you have the right to object to the processing of personal data concerning you. The objection should be submitted to the Data Protection Officer, whose contact details are indicated in point 2. In accordance with Article 21(1) RODO, when submitting an objection, you should indicate the reasons related to your particular situation.