Advantages of CMS \ Why Edito? \ Advantages of CMS \ Edito CMS

Advantages of CMS

 

Poza licznymi możliwościami systemowymi, nasza dedykowana aplikacja wyróżnia się wieloma praktycznymi zaletami. Są one istotne z punktu widzenia naszych Klientów, ponieważ stanowią fundament sprawnego i skutecznego zarządzania platformą internetową.

Do najważniejszych zalet Edito zalicza się:

  • intuicyjność obsługi,
  • bezpieczeństwo,
  • modułowa budowa,
  • duże możliwości integracji,
  • szeroka gama funkcjonalności,
  • wydajność,
  • szybkość działania,
  • łatwość obsługi,
  • oszczędność,
  • wsparcie dla pozycjonowania,
  • elastyczność,
  • skalowalność.

Poniżej znajdują się szczegółowe opisy każdej z nich. Przedstawiają mi.in w jaki sposób lub jakimi metodami zapewniliśmy każdą z poszczególnych zalet. Wszystkie korzyści mają swoje potwierdzenie w specyfice technicznej.

Intuicyjna obsługa dedykowanej aplikacji

Przy tworzeniu aplikacji w ramach platformy Edito CMS postawiliśmy na intuicyjność. Nasz system ma postać graficzną z ergonomicznie rozmieszczonymi elementami.

Cały panel administracyjny posiada treści i komunikaty w języku polskim. Dysponujemy również anglojęzyczną wersją systemu, którą wdrażamy na życzenie klienta. Dodatkowo, wszystkie aplikacje w ramach systemu Edito CMS posiadają ten sam wygląd i funkcjonalność panelu administracyjnego.

Bezpieczeństwo systemu Edito CMS

Możliwość nadawania uprawnień użytkownikom systemu Edito CMS, monitoring wprowadzanych zmian, możliwość akceptacji redagowanych treści serwisu - to tylko niektóre z możliwości zabezpieczenia się przed niewłaściwymi treściami pojawiającymi się na stronach.

Ponadto stale monitorujemy zagrożenia, na jakie narażone są realizowane i hostowane przez nas witryny internetowe oraz szybko reagujemy na ewentualne ataki. Co więcej, w Edito zostało zastosowane szyfrowanie za pomocą OpenSSL w mechanizmie AES-256. To i wiele innych funkcji gwarantuje bezpieczeństwo serwisu. 

Modułowa budowa platformy

Budowa oparta o moduły oznacza, że większość funkcjonalności dostępnych w systemie zarządzana jest przez osobne miniaplikacje. Dzięki temu każda realizacja jest dopasowywana do potrzeb i wymagań klienta. Każdy moduł może zostać dostosowany lub stworzony od nowa, na konkretne zamówienie.

Oznacza to również możliwość rozbudowy o kolejne funkcjonalności w późniejszych etapach (np. wraz ze wzrostem potrzeb użytkowników serwisu) bez niebezpieczeństwa naruszenia stabilności pozostałych elementów systemu CMS.

Duże możliwości integracji z innymi systemami

Jedną z ważniejszych cech platformy Edito CMS jest łatwość integracji z innymi systemami. Jest to istotne z punktu widzenia efektywnie i prężnie działających firm, które używają najnowszych technologii, aby zapewnić odpowiedni przepływ informacji. Integracja systemów informatycznych odgrywa w tym procesie ważną ról.

Aplikacje internetowe powinny być jednocześnie ośrodkami zbierania informacji, jak i ich wymiany. Dlatego nasze rozwiązania są przygotowane tak, by można było łatwo integrować je z innymi systemami. Posiadamy doświadczenie integracji m.in.:

z SAP, IFS, Perdix, TecDoc, Lotus, Comarch CDN, SharePoint Server, Logito i in.

Szeroka gama funkcjonalności

System, który oferujemy, posiada wiele użytecznych funkcji. Ich zaletą jest możliwość dostosowania się do specyficznych potrzeb Klienta.

Oferujemy bogaty zakres modułów, których liczba dobierana jest w zależności od potrzeb serwisu. Poza standardowymi modułami realizujemy również funkcjonalności oparte na indywidualnych potrzebach Klienta.

Wydajność serwisu dzięki Edito CMS

Stała optymalizacja naszych systemów sprawia, że działają one w sposób efektywny i wydajny. Liczne testy przeprowadzane przez naszych specjalistów oraz realne obciążenie (np. zaawansowane funkcjonalnie serwisy społecznościowe, czy bardzo popularne serwisy www), w których działają nasze aplikacje dowodzą, że są one świetnie przygotowane pod względem wydajności.

System Edito CMS oraz serwery aplikacyjne umożliwiają klastrowanie i zastosowanie mechanizmów równoważenia obciążenia w połączeniu z przezroczystą replikacją danych. To rozwiązanie, oparte o drzewiastą strukturę, pozwala na zastosowanie praktycznie nieograniczonej liczby serwerów pracujących w układzie:

  • serwer równoważący,
  • serwer WWW,
  • serwer bazy danych.

Szybkość działania stron internetowych

Czas jest jednym z cenniejszych zasobów w dzisiejszym świecie. Realizacja każdego zadania w maksymalnie szybko, jest jednym z głównych priorytetów każdej działalności.

Edito WWW oraz Edito Portal to systemy dzięki, którym Twoja strona internetowa będzie szybko się ładować. Dodatkowo gwarantujemy, że wszelkie zmiany wprowadzane na witrynie będą wyświetlały się w czasie rzeczywistym. Tym samym każda modyfikacja przebiegnie sprawnie i w krótkim czasie. Administrator, czy redaktor otrzymają więc narzędzie działające szybko i skutecznie, a intuicyjna i prosta obsługa skraca czas potrzebny na zarządzanie treścią systemu Edito CMS.

Łatwość obsługi Edito

Praca z systemem nie wymaga znajomości języka HTML – wystarczy podstawowa znajomość obsługi komputera. Panel administracyjny zaprojektowany jest w sposób intuicyjny i przyjazny dla każdego użytkownika.

Administratorzy oraz redaktorzy, w ramach przydzielonych uprawnień, mają  m.in. możliwość tworzenia i edycji podstron, rozbudowę struktury, dodawanie nowych treści, czy pracę na tekstach już istniejących.

Oszczędność czasu i pieniędzy – właściwy CMS

Brak kosztów związanych z dodawaniem nowych działów, możliwość samodzielnej aktualizacji treści, a także administracja CMS bez instalacji dodatkowego oprogramowania powodują znaczną oszczędność czasu i środków finansowych. Ponadto w proces zarządzania treścią serwisu mogą być zaangażowane osoby, które nie posiadają specjalistycznych umiejętności programistycznych.

Wsparcie dla pozycjonowania strony

Platforma Edito posiada wiele funkcjonalności, które ułatwiają pozycjonowanie serwisu internetowego opartego na systemie CMS.

Pozwala on m.in.:

  • na dowolną konfigurację tytułu strony w nagłówku przeglądarki dla każdej kategorii,
  • ustawienie alternatywnej nazwy nagłówka dla danej podstrony,
  • dopisanie słów kluczowych i opisu do kategorii.

Dodatkowo linki generowane przez Edito CMS posiadają przejrzystą dla użytkownika i wyszukiwarki postać (np. http://www.nazwa_domeny.pl/ nazwa_kategorii1/ nazwa_kategorii2/), nie zawierają zmiennych (parametrów), które występują w bardzo wielu innych systemach CMS. Przyjazne linki tworzone są automatycznie z nazwy kategorii, ale mogą być edytowane przez administratora.

 

 

 

  • Inform
    and engage

    Web services
    Web portals

    More

  • Sell
    on-line

    Online shops
    B2B platforms

    More

  • Improve
    business

    Intranet platforms
    Digital Workplace

    More

Case studies

Clients about us

  • We evaluate the cooperation with Ideo very well and regard the solutions implemented by the company as fully meeting our needs.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Head of Marketing thyssenkrupp Materials Poland
  • The portal meets our expectations, being at the same time a coherent element of our company's business strategy. We consider Ideo to be a reliable contractor and a recommendable business partner.
    SONIA KONDRATOWICZ, Director of Digital Business Development, Medicover Poland
  • The Ideo company showed diligence and professionalism during all stages of cooperation.
    KAMIL KIRKER, Member of the Management Board of Farmacol

How can we help you?

* I agree to the processing of my personal data by Ideo Sp. z o. o., in order to read and possibly answer the correspondence sent via the contact form. At the same time I declare that I have acquainted myself with

information clause regarding the processing of personal data in Ideo Sp. z o. o.

In accordance with Article 13(1) of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016. (RODO), I would like to inform you that:

  1. The controller of your personal data is Ideo Sp. z o.o., based in Rzeszów (35-234), at 13 Nad Przyrwa Street.
  2. The Administrator has appointed a Data Protection Inspector whom you can contact at odo@ideo.pl.
  3. Your personal data will be processed in order to read and possibly respond to the correspondence sent via the contact form on the basis of Article 6(1)(b) and (f) RODO.
  4. Your personal data will not be transferred to a third country/international organisation.
  5. Your personal data will be stored for the time necessary to respond to the correspondence and, in the event that a tender procedure is initiated and/or a contract for the provision of services is concluded on the basis of the correspondence, then for the duration of the contract and, once the contract expires, until the expiry of the time limits for claims arising therefrom, in principle 3 years, up to a maximum of 6 years (Art. 6(1)(b) and (f) RODO).
  6. You have the right of access to the content of your data and the right to rectification, erasure, restriction of processing, the right to data portability, the right to object, [if processing is based on consent: the right to withdraw consent at any time without affecting the lawfulness of the processing carried out on the basis of consent before its withdrawal].
  7. If you consider that the processing of personal data concerning you violates the provisions of the RODO, you have the right to lodge a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection.
  8. Your provision of personal data is voluntary. If you do not provide personal data, it will not be possible to respond to the matter described by you in the contact form.
  9. Your data will not be processed by automated means, including profiling.

 

In accordance with Article 21(4) of the RODO, I inform you that you have the right to object to the processing of personal data concerning you. The objection should be submitted to the Data Protection Officer, whose contact details are indicated in point 2. In accordance with Article 21(1) RODO, when submitting an objection, you should indicate the reasons related to your particular situation.