Marketing \ Funcionalities \ Marketing \ Edito CMS

Marketing

 

Oprócz technicznych uwarunkowań, równie istotna jest sama promocja strony. Ta kategoria służy właśnie prowadzeniu skutecznych działań marketingowych. Umożliwia śledzenie efektów i zbieranie istotnych informacji, które wskazują w jakim kierunku należy tworzyć kolejne akcje marketingowe, aby przynosiły najlepsze efekty.

 

Statystyki promocji e-sklepu z Edito

Dzięki tej funkcji otrzymujemy realne podpowiedzi jak prowadzić swoje działania promocyjne oraz które czynności przynoszą oczekiwane rezultaty. Edito umożliwia synchronizację z Google Analytics, który jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozbudowanych narzędzi do analizowania skuteczności serwisów, jak i samych działań, związanych z marketingiem internetowym. Otrzymujemy wgląd m.in. do:

  • liczby odwiedzin strony,
  • elementów serwisu, które generują największy ruch,
  • liczby pozyskanych linków.

Google Analytics tworzy również listę subskrybentów, którą można wykorzystywać do akcji marketingowych.

Jakie działania możemy prowadzić w marketingu internetowym?

Wszelkie działania związane z marketingiem internetowym muszą być przede wszystkim dostosowane do potrzeb i do specyfiki branży, do jakiej jest skierowany dany portal internetowym. Jest kilka rozwiązań, które najczęściej przynoszą najlepsze efekty.

Tworzenie przekierowań, bannerów i zarządzanie subskrypcjami

Automatyzacja w marketingu internetowym to podstawa sprawnego funkcjonowania. Sekcja ta umożliwia łatwe tworzenie banerów oraz zarządzanie przekierowaniami (np. do sklepu, bloga itp.). Sekcja związana z Marketingiem umożliwia zarządzanie Subskrypcjami i pozwala na tworzenie kampanii. Funkcja ta daje możliwość konfiguracji oraz wglądu do odbiorców tego typu działań. Tego rodzaju czynności w znacznym stopniu wpływają na budowanie pozytywnego UX.

System CMS a tworzenie kampanii e-mailingowych

Panel umożliwia pracę na różnych listach mailingowych, także pochodzących z różnych stron (dotyczy posiadaczy kilku serwisów). Posiada również praktyczną funkcję zapisania się do konkretnej listy mailingowej. Dzięki niej odbiorcy mogą definiować konkretne treści, które ich interesują w obrębie danego serwisu.

System umożliwia konfigurację z Freshmail dodatkowo wspierając kampanie marketingową. Narzędzie automatyzuje działania z wiązane obsługą newsletterów, dzięki czemu przeprowadzenie nawet złożonej kampanii odbywa się szybko i sprawnie. Pozwala zaoszczędzić cenny czas oraz zwielokrotnić liczbę wykonywanych mailingów, przy optymalizacji nakładu pracy i samych osób zaangażowanych w przeprowadzenie akcji marketingowej.

Case studies

What makes Edito CMS stand out:

 

  • Flexibility and scalability.

  • Ability to manage multiple platforms from one location.

  • Simple handling of blocks on the page and quick rearrangement of elements.

  • Life-long licence.

  • Support for SEO (search engine optimisation and positioning tools).

Clients about us

  • We evaluate the cooperation with Ideo very well and regard the solutions implemented by the company as fully meeting our needs.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Head of Marketing thyssenkrupp Materials Poland
  • The portal meets our expectations, being at the same time a coherent element of our company's business strategy. We consider Ideo to be a reliable contractor and a recommendable business partner.
    SONIA KONDRATOWICZ, Director of Digital Business Development, Medicover Poland
  • The Ideo company showed diligence and professionalism during all stages of cooperation.
    KAMIL KIRKER, Member of the Management Board of Farmacol

How can we help you?

* I agree to the processing of my personal data by Ideo Sp. z o. o., in order to read and possibly answer the correspondence sent via the contact form. At the same time I declare that I have acquainted myself with

information clause regarding the processing of personal data in Ideo Sp. z o. o.

In accordance with Article 13(1) of the General Data Protection Regulation of 27 April 2016. (RODO), I would like to inform you that:

  1. The controller of your personal data is Ideo Sp. z o.o., based in Rzeszów (35-234), at 13 Nad Przyrwa Street.
  2. The Administrator has appointed a Data Protection Inspector whom you can contact at odo@ideo.pl.
  3. Your personal data will be processed in order to read and possibly respond to the correspondence sent via the contact form on the basis of Article 6(1)(b) and (f) RODO.
  4. Your personal data will not be transferred to a third country/international organisation.
  5. Your personal data will be stored for the time necessary to respond to the correspondence and, in the event that a tender procedure is initiated and/or a contract for the provision of services is concluded on the basis of the correspondence, then for the duration of the contract and, once the contract expires, until the expiry of the time limits for claims arising therefrom, in principle 3 years, up to a maximum of 6 years (Art. 6(1)(b) and (f) RODO).
  6. You have the right of access to the content of your data and the right to rectification, erasure, restriction of processing, the right to data portability, the right to object, [if processing is based on consent: the right to withdraw consent at any time without affecting the lawfulness of the processing carried out on the basis of consent before its withdrawal].
  7. If you consider that the processing of personal data concerning you violates the provisions of the RODO, you have the right to lodge a complaint with the President of the Office for Personal Data Protection.
  8. Your provision of personal data is voluntary. If you do not provide personal data, it will not be possible to respond to the matter described by you in the contact form.
  9. Your data will not be processed by automated means, including profiling.

 

In accordance with Article 21(4) of the RODO, I inform you that you have the right to object to the processing of personal data concerning you. The objection should be submitted to the Data Protection Officer, whose contact details are indicated in point 2. In accordance with Article 21(1) RODO, when submitting an objection, you should indicate the reasons related to your particular situation.