Witryna o tematyce zdrowotnej Rodzinazdrowia.pl

Witryna o tematyce zdrowotnej Rodzinazdrowia.pl

witryna o tematyce zdrowotnej Rodzinazdrowia.pl dla grupy Farmacol.

Grupy kapitałowa Farmacol zajmuje się dystrybucją leków oraz artykułów medycznych, do aptek i szpitali na teranie całej Polski. Przedsiębiorstwo istnieje od 1990 roku, natomiast od czerwca 1999 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

 

Zadania i cele

 

Na zlecenie grupy kapitałowej Farmacol został zaprojektowana witryna o tematyce zdrowotnej Rodzinazdrowia.pl. Celem tego portalu było stworzenie w środkowej części strony startowej slidera prezentującego artykuły o tematyce zdrowotnej.



W serwisie został zastosowany podział na 6 działów tematycznych dotyczących zdrowia, rodziny, diety i treningów czy też innych dziedzin związanych z codziennym funkcjonowaniem. Artykuły zostały wzbogacone w słowa kluczowe oraz tagi, w celu łatwiejszego dopasowania wyników do preferencji użytkownika. Ten element pozwala prezentować internautom w pierwszej kolejności tematyki, która jest dla nich interesująca.

 

W serwisie wdrożyliśmy liczne narzędzia ułatwiające interakcje pomiędzy specjalistami i użytkownikami – w tym celu powstała sekcja pytań. Niezwykle istotnym elementem jaki został wprowadzony do serwisu jest wyszukiwarka pełnotekstowa, która działa w oparciu o silnik Elastic Search. Nasi eksperci zajęli się także implementacją mapy interaktywnej, za pomocą, której użytkownik w łatwy sposób można wyszukać Specjalistę. Ten zabieg pozwolił umieścić na stronie głównej moduł polecający specjalistów w najbliższej okolicy.

 

 

 

Stworzyliśmy serwis o tematyce zdrowotnej z wyszukiwarką pełnotekstową w oparciu o silnik Elastic Search, modułem kampanii reklamowych oraz z różnymi strefami dostępu.

 

 

 

W ramach współpracy stworzono strefy z ograniczonym dostępem, wymagającą logowania (serwis umożliwia logowanie poprzez profil Facebook) oraz różne typy profili dla użytkowników w zależności od roli pełnionej w serwisie, są nimi odpowiednio Odbiorca, Lekarz, Farmaceuta lub Inny specjalista.



Rejestracja Profesjonalisty jest podzielona na dwa etapy, ze względu bezpieczeństwa w pierwszym etapie odbywa się weryfikacja i akceptacja konta przez administratora, a dopiero w kolejnym etapie nowy użytkownik dostaje dostęp do dedykowanych zasobów i funkcjonalności. Są to m.in. możliwość udzielania odpowiedzi jako Specjalista, uzupełnienia własnego profilu czy zarządzania kalendarzem w ramach zarejestrowanych w portalu przychodniach i gabinetach.



Moduł poświęcony kampanii reklamowych wspiera tworzenie i publikowanie reklam, w formie banerów na stronie. W początkowym etapie projektowania przebiegu kampanii jest możliwość wyboru miejsca w którym baner zostanie umieszczony na stronie lub do jakiej grupy docelowej użytkownik chce dotrzeć z reklamą i wiele innych.



Serwis wdrożony został w technologii Responsive Web Design, która umożliwia komfortowe korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych.

 

W serwisie dostępnych jest już ponad:

 

  • 58 615 zweryfikowanych punktów medycznych
  • 11 098 produktów medycznych
  • 9 446 zweryfikowanych Specjalistów

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Nowoczesny, funkcjonalny i przyjazny użytkownikom serwis internetowy,
  • Wzmocnienie świadomości marki,
  • Zwiększenie interakcji z potencjalnymi klientami,
  • Intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.

 

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.