Mitsubishi Motors Poland (MMC Car Poland Sp. z o. o.) jest jedynym dystrybutorem w Polsce japońskiej marki Mitsubishi. Na terenie kraju znajdują się obecnie 42 autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi. W swojej ofercie posiada auta osobowe, terenowe i użytkowe.
Zadania i cele
Dla Klienta wdrożyliśmy system Edito CMS w najnowszej wersji, który umożliwia Klientowi w pełni zarządzać treściami w obrębie stron www. Ponadto system pozwala na automatyczną synchronizację informacji w czasie rzeczywistym do wszystkich serwisów www punktów dealerskich, dzięki czemu zwiększa się efektywność ich współpracy. Zostało również zminimalizowane ryzyko wystąpienia błędów związanych z ręcznym wprowadzaniem danych, co pozwala na sporą oszczędność czasu.
„Istotnym celem projektu było odnowienie serwisu oraz wdrożenie wydajnych technologii, które umożliwiają współpracę i integrację z innymi systemami zewnętrznymi.”
Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest funkcja pobierania i aktualizacji danych, które występują w zewnętrznym systemie ERP klienta. Proces odbywa się poprzez import i eksport plików XML o określonej strukturze i zawartości. W ten sposób wszystkie informacje o ofercie firmy Mitsubishi gromadzone są w jednym miejscu.
Kolejnym istotnym etapem w ramach współpracy było wdrożenie w serwisie intuicyjnego konfiguratora online. Umożliwia on użytkownikowi szybko dopasować model zgodny z jego wymaganiami, poprzez intuicyjną ścieżkę doboru atrybutów samochodu, jak np.: moc silnika, rodzaj napędu, kolor, wykończenie wnętrza. Podczas konfigurowania modelu samochodu, dokonywane zmiany można przeglądać „na żywo” i w trybie 360 stopni.
Główne korzyści dla klienta:
- Nowoczesna i wydajna strona internetowa,
- uporządkowane dane ofertowe,
- atrakcyjny konfigurator online,
- szybkie zarządzanie stronami dealerów z jednego panelu administracyjnego.