Voltimum jest jednym z największych serwisów internetowych, który dostarcza globalne informacje o produktach, szkoleniach i nowościach z rynku branży elektrycznej. Marka skupia społeczność liczącą ponad 400 tys. osób – są to głównie instalatorzy, wykonawcy i hurtownicy. Firma posiada kilkanaście oddziałów na całym świecie.
Zadania i cele
Współpraca z Klientem obejmowała zaprojektowanie i wdrożenie programu lojalnościowego Voltimum Plus, dedykowanego instalatorom oraz fachowcom branży elektrycznej. Projekt realizowaliśmy w bezpośredniej współpracy ze spółką Motivation Direct.
W proces przygotowywania programu zostali zaangażowani jedni z największych dystrybutorów w branży - CEF, KEW Electrical, Shop4 i Medlock Electrical Distributors oraz międzynarodowych producentów – Schneider Electrical, Signify, LINIAN i WAGO.
Praktyczny i merytoryczny program lojalnościowy dedykowany grupie fachowców z branży.
Uczestnicy programu mają do dyspozycji platformę lojalnościową, na której mogą się zarejestrować oraz zrealizować zakupy u partnerskiego dystrybutora lub producenta. Każdy uczestnik posiada swoje indywidualne konto, które jest automatycznie zasilane punktami za każdorazowy zakup u partnera. Dostępne są również dla użytkowników webinaria oraz wydarzenia online, które są świetnym sposobem na poszerzanie swojej wiedzy. Udział w nich także umożliwia zdobycie punktów w programie.
Gdy uczestnik zbierze odpowiednią liczbę punktów, może przeznaczyć je na dowolną nagrodę bądź nagrody, które znajdują się w obszernym katalogu. Drugą możliwością dostępną w katalogu jest przekazanie uzyskanych punktów na cele charytatywne dzięki Electrical Industries Charity.
Program Voltimum Plus funkcjonuje w Wielkiej Brytanii i już od momentu uruchomienia zyskał wielu zainteresowanych użytkowników. Tylko 6 miesięcy po wdrożeniu liczba aktywnych uczestników wynosiła kilka tysięcy, a do programu wciąż przystępują kolejne marki z branży elektrycznej. W związku z dużym zainteresowaniem niebawem planujemy uruchomić program w 3 następnych państwach europejskich.
Główne korzyście dla klienta:
- Profesjonalny program lojalnościowy dla fachowców z branży,
- dedykowane funkcjonalności w panelu administracyjnym,
- rozwój zaangażowanej społeczności skupionej wokół marki,
- rozwój międzynarodowy.