Peugeot Polska Sp. z o.o. to oficjalny importer produktów Peugeot w Polsce. Oferta firmy obejmuje sprzedaż aut osobowych i dostawczych, a także rowerów, motocykli oraz skuterów. Peugeot posiada 24 zakłady produkcyjne na całym świecie.
Zadania i cele
Peugeot to marka o światowym zasięgu i różnorodnym przekroju produktowym. Szeroki zakres działania wymaga złożonej strategii. Projekt zakładał pracę nad dwoma aspektami: informatycznym i marketingowym.
W realizacji naszych działań stosujemy m.in. liczne serwisy landing page, które zostały przez nas zaprojektowane i zrealizowane oraz wspierają generowanie leadów.
Wdrożenie systemu Edito CMS zdecydowanie uprościło zarządzanie leadami we wszystkich aspektach związanych z marką. Możemy wyróżnić takie elementy, jak przekazanie zapytania o ofertę, zarezerwowanie jazdy testowej, umówienie wizyty w autoryzowanym serwisie czy zapisanie się do newslettera. Każde zrealizowane subserwisy zostały zintegrowane z systemem Call Center, z możliwością automatycznego archiwizowania danych telefonicznych. Dzięki tej funkcji operator telefoniczny kontaktując się z rozmówcą, ma bezpośredni dostęp do tych danych. Efektem tego jest skrócenie kontaktu i pozytywny wpływ na ostateczny efekt.
Następnym etapem realizowanego projektu był stały monitoring generowanego ruchu na stronie oraz optymalizacja działań. Wdrożony system CMS gromadzi wszystkie istotne dane, które są używane do obliczeń wskaźników dotyczących CTR, średniego czasu spędzenia użytkownika na stronie, jak również źródła ich pochodzenia.
Realizowana przez nas wszechstronna kampania promocyjna wspierana była przez prace developerskie.
Główne korzyści dla klienta:
- landing page posiadająca spójną grafikę oraz dostosowanie do wielkości okna przeglądarki,
- łatwy pomiar efektywności wykonywanych działań,
- automatyzacja prowadzonych działań promocyjnych,
- skuteczne administrowanie komunikacją marki,
- kształtowanie zaangażowanej społeczności.