Nowodvorski Lighting jest znanym producentem oświetlenia dekoracyjnego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Swoją działalność rozpoczął w 1994 r. i od samego początku istnienia wprowadza w życie nowoczesne projekty, zachowując przy tym wysoki standard produkcji, innowacyjne technologie i automatyzację pracy.
Zadania i cele
Zgodnie z projektem powstałym we współpracy z Klientem zbudowaliśmy i wdrożyliśmy nową stronę wizerunkową funkcjonująca w dwóch językach – polskim i angielskim. Serwis www został zaprojektowany na funkcjonalnej platformie Edito CMS. Zastosowane technologie gwarantują wysoką wydajność strony. Dodatkowo, aby wprowadzić automatyzację zarządzania katalogiem produktowym, serwis zintegrowaliśmy z platformą PIM (Product Information Management).
Połączenie platformy PIM z szybkim serwisem www zachęca do zakupów.
Innowacyjna strona internetowa została podzielona na 4 katalogi przedstawiające ofertę produktów z konkretnej kategorii. Katalogi zostały wyposażone w zaawansowane filtry wyszukiwania, umożliwiające w łatwy sposób znalezienie właściwego artykułu. Zawartość kart produktowych wzbogacona jest o szczegółowe opisy oraz istotne informacje techniczne.
Zaprojektowana witryna zawiera podział na dwie strefy B2B. Po zalogowaniu do systemu partnerzy handlowi oraz projektanci, uzyskują dostęp do szerokiej bazy modeli 3D oraz informacji związanych z życiem firmy. Na stronie internetowej znajdują się informacje o firmie oraz mapy umożliwiające wyszukanie salonow współpracujących w całej Europie.
Serwis został zoptymalizowany, tak aby działał szybciej i wydajniej. Na stronie wdrożyliśmy mechanizm code splitting, który powoduje, że na danej witrynie wyświetlają się tylko style i skrypty, które w danym momencie potrzebuje użytkownik. Zaimplementowaliśmy również customowy CSS, który zmniejsza jego wagę, natomiast zastosowane właściwości, takie jak np. content-visibility i lazy load do zdjęć, mają pozytywny wpływ na szybkość renderowania strony.
Poza integracją z systemem PIM, strona została powiązana z programem FreshMail, który umożliwia wysyłanie newsletterów i mailingów.
Główne korzyści dla klienta:
- Innowacyjna i wydajna strona www odnosząca się do cech produktów firmy
- zrozumiały i przejrzysty layout oraz wysoka wydajność strony,
- interesujące przedstawienie produktów,
- strefa B2B (partnerzy i projektanci).