Strona internetowa UR

Strona internetowa UR

Strona internetowa UR.

Uniwersytet Rzeszowski rozpoczął swoją działalność w 2001 r. i stał się największą uczelnią akademicką na Podkarpaciu. Naukę podjęło tysiące studentów, których z roku na rok przybywa. Władze uniwersytetu dbają o najwyższy poziom edukacji i wykwalifikowaną kadrę. Misja, którą realizuje uczelnia sprawia, że jest jedną z najważniejszych twórców kapitału intelektualnego całego Podkarpacia.

 

 

Zadania i cele

 

Zgodnie z projektem Klienta stworzyliśmy i wdrożyliśmy nową stronę internetową.  Serwis został zaimplementowany z wykorzystaniem platformy CMS Edito 4.0.

 

 

 

Innowacyjna wirtualna wizytówka uniwersytetu oraz wszechstronna wiedza dla całego środowiska studenckiego i kadry uczelnianej.

 

 

 

Jedną z bardziej interesujących funkcji wdrożonych na stronie internetowej jest wyszukiwarka Elastic Search. Dzięki możliwości filtrowania umożliwia ona szybkie i szczegółowego wyszukiwania treści w serwisie. Istotną funkcją, którą zawiera wyszukiwarka jest możliwość przeszukiwania treści plików tekstowych, m.in. w pdf, txt, rtf, doc, docx. Dodatkowo wyszukiwarka zapewnia:

 

  • Wyszukiwanie pełnotekstowe,
  • Autouzupełnianie – umożliwia podpowiadanie pasujących do zapytania fraz, a także w sytuacji braku wyników wyszukiwania wyświetla propozycje podobnych wyszukiwanych haseł,
  • Możliwość filtrowania na poziomie określania wyszukiwania oraz w jego wynikach.

 

Wdrożenie serwisu objęło również implementację wielu modułów dostosowanych do indywidualnych potrzeb Uczelni. Możemy tutaj wymienić, m.in.:

 

Indywidualne konta użytkowników oraz ograniczone dostępy


Moduł umożliwia rejestrację użytkowników w serwisie, stworzenie konta oraz dostęp do wybranych uprawnień. Funkcja ta zapewnia dostęp do informacji  tylko wybranym osobom lub grupom osób. Zalogowany użytkownik dostaje dostęp do wybranej dla niego bazy informacji, a także za pomocą odpowiedniego formularza może zapisać się na szkolenie.

 

Pracownicy


Moduł umożliwia pracownikom publikację treści w formie tekstów, dokumentów do pobrania, multimediów oraz zdjęć. Pracownik otrzymuje możliwość udostępniania wybranym osobom gotowych dokumentów. Dodatkowo funkcja ta umożliwia prosty dostęp do wszystkich utworzonych materiałów, dzięki powiązaniu ich z profilem pracownika. 

 

Witryny/subdomeny


Moduł umożliwia tworzenie subserwisów lub prostych stron typu Landing Page z konkretną szatą graficzną w panelu administratora. Tak przygotowane strony można bezpośrednio podpiąć pod subdomeny lub inne domeny. W tej fazie tworzenia witryny administrator określa barwy szablonu, które wybiera z już przygotowanej listy szablonów kolorystycznych.

 

Moduł "ofert pracy"

 

To funkcja umożliwiająca dodawanie ogłoszeń rekrutacyjnych. Obejmuje ona kategorie ogłoszeń aktualnych i archiwalnych. Każde zamieszczone ogłoszenie pozwala na ustawienie daty jego wygaśnięcia. Dodatkowo do ogłoszeń zostały zaimplementowane formularze umożliwiające proste wysyłanie zgłoszenia na wybrane stanowisko.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Innowacyjna i przystępna strona internetowa,
  • Jedno miejsce zawierające aktualności, dokumenty i informacje o uczelni,
  • Możliwość rejestracji użytkowników oraz kontrola nad dostępem do informacji,

 

Wyszukiwarka Elastic Search umożliwiająca szybkie i proste wyszukiwanie treści.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.