Getin Bank jest jednym z największych banków w Polsce. Utworzony został w 2004 r. w wyniku fuzji Getin Banku z Nobel Bankiem. Powstała marka Getin Noble Bank S.A. świadczy usługi bankowości detalicznej dla klientów indywidualnych, MŚP, korporacji oraz wspólnot mieszkaniowych. Swoje produkty oferuje w 400 oddziałach oraz we współpracy z sieciami pośredników.
Zadania i cele
Do wykonania strony internetowej wykorzystaliśmy zaawansowany system Edito CMS, który umożliwia zarządzanie mechanizmem pozwalającym na zamieszczanie treści w serwisie. Najważniejszą jego cechą jest edytowanie tekstów oraz grafik zamieszczonych na witrynie za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Projekt obejmował przygotowanie oraz rozwój intuicyjnej strony internetowej, która pozwoli na administrowanie różnymi serwisami informacyjnymi.
Praca nad zleceniem dotyczyła zaprojektowania odpowiedniej budowy informacji podzielonej na sekcje, które obejmowały odzwierciedlenie poziomu satysfakcji czerpanej przez użytkownika z danej witryny. Do serwisu zaimplementowaliśmy znaczną ilość funkcjonalności dedykowanych:
- Wyszukiwarka internetowa oparta na usłudze Elastic Search, która umożliwia wyszukiwanie informacji z uwzględnieniem parametrów
- Wyszukiwarka placówek i bankomatów, która korzysta z zasobów Google Maps oraz jest zintegrowana z szyną danych banku
- Kalkulatory kredytowe i oszczędnościowe, które umożliwiają użytkownikowi wyliczenie zdolności kredytowej lub dopasowanie odpowiedniego produktu bankowego
- Formularz kontaktowy, który pozwala na modyfikowanie wartości pól oraz ich walidację. Wdrożony moduł został zintegrowany z szyną danych banku i wzbogacony o statystyki wysyłki leadów
- Pobieranie danych oraz udostępnianie informacji dotyczących kursów walut – funkcja ta została zintegrowana z szyną danych banku
- Centrum Dokumentów – umieszczenie wszystkich dokumentów dotyczących produktów bankowych w jednym miejscu oraz umożliwienie wybrania odpowiedniej kategorii lub wersji dokumentu
- Ruchome dane – wdrożenie odpowiedniego mechanizmu, który umożliwia kompleksowe zarządzanie zmiennymi w całym serwisie
- Aranżacje i widżety – zaprojektowanie systemu aranżacji i widżetów, które można wiele razy użyć na stronie internetowej
Główne korzyści dla klienta:
- Wzmocnienie pozytywnego wizerunku Banku,
- Przejrzysta architektura informacji,
- Budowa strony w technologii RWD,
- Nadawanie odpowiednich dostępów do informacji i ich edycji,
- Możliwość uczestnictwa w dedykowanych szkolenia dla administratorów i redaktorów serwisu,
- Jedna platforma obsługująca kilka serwisów bankowych,
- Usprawnienie poziomu wydajności związanej z zarządzaniem treścią na stronie.