Santander Consumer Bank S.A. jest częścią jednej z największych grup finansowych na świecie i drugim w Polsce co do wielkości aktywów bankiem. Ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień. Nieustannie się rozwija, by oferować swoim klientom jak najlepszą jakość obsługi.
Zadania i cele
W ramach kolejnej współpracy z naszym wieloletnim klientem, wprowadziliśmy modyfikacje w serwisie internetowym www.santanderconsumer.pl. Głównym założeniem zadania było zoptymalizowanie serwisu pod urządzenia mobilne oraz podniesienie jego intuicyjności. Na podstawie przeprowadzonych analiz i badań, wykonaliśmy całościowy rebranding serwisu korporacyjnego SantanderConsumer.pl. Ponadto opracowaliśmy makiety i projekty graficzne, które następnie wdrożyliśmy w projekcie.
O wysoką wydajność strony internetowej dba platforma Edito CMS, rozbudowana o dedykowane funkcjonalności.
Najważniejszą częścią serwisu jest moduł produktów Banku. To rozbudowane narzędzie powiązaliśmy z promocjami instytucji. Klienci, którzy chcieliby się osobiście skontaktować z pracownikiem banku, mogą skorzystać z intuicyjnej w obsłudze mapy oddziałów banku, natomiast osoby, które poszukują pracy, z formularza aplikacji. Bardzo praktycznym rozwiązaniem jest również pełnotekstowa wyszukiwarka SOLR, która ma możliwość podpowiadania najczęściej wyszukiwanych fraz, podobnych do tej wpisanej przez użytkownika.
Zaimplementowaliśmy również na stronie kilka narzędzi, które ułatwiają pracę redaktorów. Są to m.in.
- formularze dynamiczne, które usprawniają kontaktowanie się z klientami,
- generator tabel i zestawień, który ułatwia przygotowywanie responsywnych treści,
- mechanizmy, które wspierają edycję szablonów serwisu, wersjonowanie, jak również zarządzanie uprawnieniami użytkowników w ramach repozytorium plików.
Serwis internetowy jest w pełni responsywny, co oznacza, że automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych.
Główne korzyści dla klienta:
- Innowacyjny wizerunek Banku,
- przejrzysta i czytelna architektura informacji,
- łatwy i intuicyjny dostęp do produktów i informacji,
- responsywny serwis zwiększa grono potencjalnych klientów,
- łatwe i sprawne zarządzanie serwisem.