Serwis internetowy Targi Kielce

Serwis internetowy Targi Kielce

Serwis internetowy Targi Kielce.

Targi Kielce to jeden z największych ośrodków organizujących targi na terenie Polski. Dysponuje powierzchnią wystawienniczą o wielkości 90 000 m2. Każdego roku na wydarzenia organizowane przez firmę przyjeżdża blisko 280 tys. osób. Targi odwiedzają również klienci z ponad 60 państw na świecie.

 

 

Zadania i cele

 

Zgodnie z projektem najważniejszym zadaniem było zbudowanie portalu pozwalającego na atrakcyjne przedstawienie oferty targowej firmy, jak również dostarczenie narzędzi marketingowych, które będą wsparciem działań promocyjnych dla organizowanych wydarzeń. Istotnym elementem wdrożonym na stronie internetowej, jest kalendarz wydarzeń targowych. Został on podzielony na dwie kategorie: wydarzenia i konferencje. Projekt obejmował migrację treści ponad 17 tys. stron i aktualności.

 

 

 

Serwis www obsługuje w zakresie jednej edycji targów ok. 150 stron wydarzeń.

 

 

 

Istotne elementy kalendarium, z punktu widzenia klienta:

 

  • Replikacja - umożliwia przygotowanie nowej edycji eventu połączonego z możliwością przeniesienia bazy danych z wydarzenia.
  • zestaw danych – umożliwia zastosowanie tych samych danych do innego wydarzenia np. kontakty, partnerzy.

 

Ważnym elementem systemu jest umożliwienie Klientowi tworzenie osobnych stron w zakresie organizowanych wydarzeń. Budowanie każdej z nich opiera się na gotowym szablonie graficznym z wykorzystaniem dostępnych funkcji. W przypadku wydarzenia międzynarodowego system umożliwia tłumaczenie struktury stron oraz zależności zachodzących pomiędzy nimi w preferowanej wersji językowej. 

 

Dodatkowo wdrożyliśmy funkcje:

 

  • Moduł programu targów – który łączy się z planerem targowym, a także umożliwia przygotowanie listy prelegentów
  • Rejestr wystawców – moduł skonsolidowany z planerem targowym, umożliwiający Klientowi odpowiednie projektowanie wizytówek wystawców, które wyświetlane są na liście oraz mapie targowej
  • Rozmieszczenie targów oraz hal – moduł zintegrowany jest z listą wystawców, do funkcjonowania wykorzystuje zimportowane mapy svg do panelu CMS
  • Multimedia – środki przekazu dostępne dla danego wydarzenia targowego
  • Rejestracja użytkownika – umożliwia założenie konta w formie dla zwiedzających lub dziennikarzy
  • Formularze – moduł umożliwia Klientowi tworzenie formularzy rejestracyjnych oraz zamówienia usług dla wystawców

 

Ciekawą funkcją dostępną w systemie jest kreator stoisk 3D, który umożliwia wystawcom zaprojektowanie własnego stoiska targowego. Pozwala on na określenie wymiarów stanowiska, a także zbudowanie całej konstrukcji, poszczególnych elementów i wyposażenia.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Innowacyjna i praktyczna strona internetowa,
  • Przystępna budowa informacji,
  • Interesujący design,
  • Implementacja dużej ilości modułów i użytecznych funkcji,
  • Funkcjonalne rozwiązania znajdujące się na stronie i w panelu Klienta.

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.