Intranet dla Volvo Car

Intranet dla Volvo Car

Intranet dla Volvo Car.

Volvo Car to firma z długoletnią tradycją, która sięga 1927 r. Od tego czasu produkuje samochody osobowe, stawiając na najwyższą jakość i niezawodność własnych konstrukcji. Marka Volvo kojarzona jest z bezpieczeństwem i komfortem użytkowania. Grupa Volvo posiada 19 fabryk i 180 oddziałów na całym świecie.

 

 

Zadania i cele

 

Współpraca z Volvo obejmowała przygotowanie i wdrożenie funkcjonalnego intranetu. Dzięki praktycznym funkcjom, pracownicy są zawsze na bieżąco z najnowszymi, wewnętrznymi informacjami związanymi z funkcjonowaniem firmy. Do budowy serwisu użyliśmy naszej autorskiej platformy CMS Edito 4.

 

 

 

Intranet to praktyczna wiedza i źródło informacji dla pracowników firmy.

 

 

 

Z platformy korzystają przedstawiciele 23 państw z różnych działów firmy, m.in. sprzedaży, zarządzania, marketingu, customer service czy logistyki. Intranet wyposażony jest w praktyczne funkcje, jak np.:

 

  • moduł z newsami – pracownicy mają szybki dostęp do najnowszych i ważnych informacji,
  • kalendarz z eventami – istnieje opcja pobrania wydarzenia do Outlooka i włączenia opcji przypominania, co sprawia, że pracownicy nie zapomną o ważnych wydarzeniach,
  • Document Hub – umożliwia dostęp do wielu różnych plików. Funkcja zaawansowanego wyszukiwania pozwala odnaleźć informacje według wybranej kategorii, jak np. rozmiar, data dodania czy kraj.

 

Oprócz platformy intranetowej, istotne było również stworzenie aplikacji mobilnej na systemy iOS oraz Android. Posiada ona praktyczną funkcję, jaką są powiadomienia push, dzięki którym pracownicy są na bieżąco informowani o pojawiającej się w systemie nowej treści / dokumencie. W ten sposób wszystkie informacje o nowościach, zmianach regulaminów, itp. są natychmiast przekazywane do wszystkich oddziałów firmy na całym świecie.

 

Do budowy aplikacji została wykorzystana technologia React Native oraz integracja z bazą Firebase.

 

Główne korzyści dla klienta:

 

  • Funkcjonalna i wydajna platforma intranetowa,
  • wygodna i sprawna współpraca,
  • poprawa globalnej komunikacji,
  • większe zaangażowanie pracowników,
  • mobilna wersja intranetu.

 

Klienci o nas

  • Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
    MACIEJ KOWALEWSKI, Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
  • Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
    SONIA KONDRATOWICZ, Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
  • Firma Ideo wykazała się sumiennością i profesjonalizmem podczas wszystkich etapów współpracy.
    KAMIL KIRKER, Członek Zarządu Farmacol

Jak możemy Ci pomóc?

Jak możemy ci pomóc?

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ideo Sp. z o. o., w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego. Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam/em się z

klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Ideo Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ideo Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie (35-234), przy ul. Nad Przyrwą 13.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pod adresem odo@ideo.pl.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu odczytu i ewentualnej odpowiedzi na korespondencję przesłaną za pomocą formularza kontaktowego na podstawie art. 6 ust 1 lit. b oraz lit. f RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do odpowiedzi na korespondencję, a w przypadku, gdy na jej podstawie zostanie wszczęta procedura ofertowania i/lub zawarta umowa na wykonanie usług, wówczas przez czas trwania umowy, a po zakończeniu jej obowiązywania do czasu upływu terminów roszczeń z niej wynikających, co do zasady 3 lata, maksymalnie 6 lat (art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. f RODO).
  6. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, [jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem].
  7. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne. W razie niepodania danych osobowych, nie będzie możliwa odpowiedź w sprawie opisanej przez Panią/Pana w formularzu kontaktowym.
  9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są w pkt 2. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.