Provident Polska S.A. to jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce. Jest częścią grupy finansowej - International Personal Finance (IPF), która działa w aż 12 krajach, rozlokowanych na całym świecie. W naszym kraju Provident funkcjonuje od 1997 roku. Oferta tego przedsiębiorstwa obejmuje szereg produktów, takich jak pożyczki konsumenckie, czy dla firm.
Zadania i cele
Platforma została zbudowana w oparciu o autorski system Edito CMS. Dzięki temu nasz zespół mógł ją w pełni dopasować do indywidualnych potrzeb Klienta. Zaimplementowaliśmy około 40 nowych funkcjonalności, w tym:
- serwis informacyjny,
- baza dokumentów,
- Kalendarz,
- ankiety,
- dynamiczne formularze,
- newsletter,
- książka adresowa.
Wprowadziliśmy także „przechowalnie”. Jest to narzędzie do szybkiej zmiany plików tak, aby np. nie przekraczały dopuszczalnej wielkości załączników w firmowych e-mailach.
Ponad to system intranetowy daje pracownikom możliwość wyrażanie własnych opinii. Umożliwia również dzielenie się posiadaną wiedzą poprzez np. czat lub forum. Dzięki wprowadzeniu firmowej platformy komunikacyjnej pracownicy zyskali również możliwość publikowania wartościowych treści za pośrednictwem blogu. Tego typu narzędzia sprzyjają poprawie zaangażowania oraz motywują do działania.
Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Providenta została podzielona na dwie części – serwis intranetowy dla pracowników i wewnętrzny portal dedykowany Doradcom Klienta.
Dodatkowo intranet wyposażony jest w wyszukiwarkę pełnotekstową. Przy jej zastosowaniu wyszukiwanie potrzebnych treści jest proste i szybkie. Wszystkie dane zostają uporządkowane w jednym miejscu. W intuicyjnej i łatwej w przeszukiwaniu bazie dokumentów znaleźć można m.in. istotne akta, regulaminy i wzory (np. umów).
Wdrożony został również moduł rezerwacji, wyposażony w pełną konfigurację zasobów. Dzięki temu pracownicy mogą rezerwować wybrane dobra, jakie posiada firma (np. salki konferencyjne, pokoje hotelowe, czy szkolenia).
Z zalet tego wdrożenia warto też podkreślić, że wysoka skalowalność platformy Edito CMS, pozwala aplikacji na sprawne obsługiwanie nawet blisko 9 tysięcy użytkowników serwisu.
Główne korzyści dla klienta:
- redukcja kosztów korespondencji wewnętrznej firmy (ograniczenie zużycia papieru),
- profilowanie informacji dla wybranych grup pracowników,
- wsparcie działu HR,
- usprawnienie komunikacji między pracownikami,
- wzrost zaangażowania pracowników,
- budowanie marki pracodawcy,
- Oszczędność czasu.