Thyssenkrupp Materials Poland S.A. to spółka, która należy do niemieckiego koncernu thyssenkrupp. Jest pracodawcą zatrudniającym blisko 200 tys. pracowników w ponad 670 filiach na całym świecie. Na rynku polskim firma jest kluczowym dystrybutorem metali i tworzyw sztucznych. W ich ofercie znajdują się również wyroby hutnicze ze stali węglowej, nierdzewnej oraz metali nieżelaznych.
Zadania i cele
Aplikacja daje możliwość wygodnego dostępu związanego z pobieraniem danych sprzedażowych, a także planowaniem i rozliczaniem spotkań z partnerami handlowymi. Rozwiązanie umożliwia wgląd do danych wskaźnikowych, które wspierają przedstawicieli handlowych w podejmowaniu szybszych i trafniejszych decyzji. Według założeń biznesowych firmy, wdrożony system stał się kluczowym składnikiem w procesie podnoszenia jakości pracy z kontrahentami. Jest on również elementem usprawniającym procesy firmowe.
Dla naszego Klienta przygotowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację klasy CRM, która wspiera pracę pionu handlowego.
Główne funkcjonalności SZPiK:
- CRM wspierający zarządzanie klientami,
- Raporty,
- WIKI,
- Wskaźniki/wykresy dostarczające informacji o klientach,
- Kalendarz,
- Planner spotkań z klientami,
- Przypomnienia,
- Rozszerzona poczta wewnętrzna,
- Planowanie działania strategicznego na kliencie.
Aplikacja została zbudowana w oparciu o standardy RWD, które umożliwiają automatyczne dopasowanie się układu strony do okna urządzenia. Ponadto została ona rozbudowana o angielską wersję językową. Dodatkowo aplikację zintegrowaliśmy z takimi systemami, jak m.in. Fast-Profit, BI, Active Directory czy Outlook 2010, które używane są przez Klienta.
Główne korzyści dla klienta:
- Automatyzacja procesów biznesowych,
- Zwiększenie komfortu pracy dotyczącego zarządzania kontrahentami,
- Gromadzenie oraz dostęp do informacji dotyczących współpracy z klientem,
- Minimalizacja kosztów związanych z administracją,
- Zwiększenie sprzedaży,
- Możliwość weryfikacji pracy handlowców.